Informatii Clienti
Suntem SELECT FAMILY tocmai pentru a selecta familiei dvs personalul dorit. Noi va propunem persoane atent selectate si testate. Avem competentele si experienta necesara sa abordam procesul de recrutare si selectie in totalitatea acestuia.
In urma solicitarii telefonice sau on-line, Consultantul Agentiei verifica in baza de date candidatele corespunzatoare cerintelor dvs, re-verifica disponibilitatea, interesul si capacitatea lor de a raspunde potrivit cerintelor dvs. Dupa confirmare, Agentia va trimite profilul persoanelor selectate si in functie de raspunsul dvs stabilim impreuna intalnirea.
Agentia are rolul de a intermedia intalnirea dintre Client si Candidatele alese pentru interviu.
Intalnirea cu candidatele are loc de regula la sediul Agentiei.
Pentru vizionarea persoanelor selectate se percepe o taxa de interviu de 200 lei. La solicitarea Clientului un reprezentant al Agentiei se poate deplasa cu candidata selectata in orice alta locatie din Bucuresti, pentru o suma de 250 lei.
In zilele de sambata/ duminica, taxa de interviu este de 250 lei la sediul nostru.
In momentul in care dvs alegeti o candidata dintre cele prezentate de noi, se incheie un contract cu Agentia pentru un comision de 2600 lei pentru intermediere BONA/MENAJERA,cu o perioada de garantie (proba) de 1 luna.
Pentru programul intern se percepe un comision de 3700 lei cu o perioada de garantie ( proba) de 1 luna.
Pentru intermediere personal INGRIJIRE VARSTNICI se percepe un comision de 1800 lei, pentru program extern. Pentru programul intern comisionul este de 2400 lei.
Pentru programul part-time, bona sau menajera, comisionul este de 2600lei.
Pentru solicitarea de ingrijitoare varstnici cu program part-time, comisionul este de 1500lei.
Contractul vine cu o perioada de proba (garantie) 1 luna, timp in care se poate solicita inlocuirea, daca persoana aleasa nu corespunde criteriilor agreate de comun acord la momentul semnarii contractului.
Putem oferi o garantie mai mare de 1 luna, pentru un comision discutabil in functie de perioada dorita.
Plata comisionului se face la primirea facturii. Ulterior candidatul selectat poate incepe activitatea.
Comisionul acopera tot procesul de intermediere care presupune: analiza cerintei dvs; gasirea celor mai potrivite persoane; spatiu si suport pentru interviu; organizarea intalnirii dintre candidat si familie; consilierea cu privire la cea mai buna alegere; consultanta pe toata perioada garantiei oferite de Agentie pentru integrarea si sustinerea relatiei de colaborare, in interesul ambelor parti.
SELECT FAMILY va poate selecta si recomanda persoana potrivita pentru ingrijirea copilului dvs, pentru menajul/curatenia locuintei dvs sau ajutor pentru cei in varsta din familia dvs.
Avem disponibilitatea si intelegerea pentru a personaliza conditiile de colaborare in functie de nevoile dvs!
Pentru alte cereri de recrutare personal, va asteptam sa ne contactati.
Va raspundem cerintelor dvs la telefoanele:
0735 277 484 / 0787 883 789 sau la: contact@selectfamily.ro