Enter your keyword

Clienti

Informatii Clienti

Suntem SELECT FAMILY tocmai pentru a selecta familiei dvs personalul dorit. Noi va propunem persoane atent selectate si testate. Avem competentele si experienta necesara sa abordam procesul de recrutare si selectie in totalitatea acestuia.

In urma solicitarii telefonice sau on-line, Consultantul Agentiei verifica in baza de date candidatele corespunzatoare cerintelor dvs, re-verifica disponibilitatea, interesul si capacitatea lor de a raspunde potrivit cerintelor dvs. Dupa confirmare, Agentia va trimite profilul persoanelor selectate si in functie de raspunsul dvs stabilim impreuna intalnirea.

Agentia are rolul de a intermedia intalnirea dintre Client si Candidatele alese pentru interviu.

Intalnirea cu candidatele are loc de regula la sediul Agentiei.

Pentru vizionarea persoanelor selectate se percepe o taxa de interviu de 80 lei. La solicitarea Clientului un reprezentant al Agentiei se poate deplasa cu candidatele selectate in orice alta locatie din Bucuresti, pentru o suma de 130 lei.

In zilele de sambata/ duminica, taxa de interviu este de 100 lei la sediul nostru. Pentru locatia propusa de dvs se percepe 150 lei.

In momentul in care dvs alegeti o candidata dintre cele prezentate de noi, se incheie un contract cu Agentia pentru un comision fix de 1500 lei pentru intermediere BONA / MENAJERA.

Pentru programul intern se percepe un comision fix de 2000 lei cu o perioada de proba de 2 luni.

Pentru intermediere personal INGRIJIRE VARSTNICI se percepe un comision fix de 1000 lei.Pentru programul intern comisionul este de 1200 lei.

Pentru programul part-time,ocazional,de vacanta, de weekend, de sarbatori,solicitari personalizate comisionul este 80 % din salariul oferit, nu mai putin de 500 lei .

Contractul vine cu o perioada de proba(garantie) 2 luni , timp in care se poate solicita inlocuirea, daca persoana aleasa nu corespunde criteriilor agreate de comun accord la momentul semnarii contractului.Numarul de inlocuiri este nelimitat si se face fara alt cost din partea familiei.

Plata comisionului se face in momentul semnarii contractului. La acel moment primiti dosarul complet al candidatei cu referinte despre: starea de sanatate, situatia juridica, experienta profesionala, evaluarea psihologica, recomandari.

Comisionul acopera tot procesul de intermediere care presupune: analiza cerintei dvs; gasirea celor mai potrivite persoane; spatiu si suport pentru interviu; organizarea intalnirii dintre candidat si familie; consilierea cu privire la cea mai buna alegere; consultanta pe toata perioada garantiei oferite de Agentie pentru integrarea si sustinerea relatiei de colaborare, in interesul ambelor parti.

SELECT FAMILY va poate selecta si recomanda persoana potrivita pentru ingrijirea copilului dvs, pentru menajul/curatenia locuintei dvs sau ajutor pentru cei in varsta din familia dvs.

Va raspundem cerintelor dvs la nr de tel: 0735 277 484 / 0787 883 789 sau la contact@selectfamily.ro