Enter your keyword

Tarife

Informatii Clienti

Suntem SELECT FAMILY tocmai pentru a selecta familiei dvs personalul dorit. Noi va propunem persoane atent selectate si testate. Avem competentele si experienta necesara sa abordam procesul de recrutare si selectie in totalitatea acestuia.

In urma solicitarii telefonice sau on-line, Consultantul Agentiei verifica in baza de date candidatele corespunzatoare cerintelor dvs, re-verifica disponibilitatea, interesul si capacitatea lor de a raspunde potrivit cerintelor dvs. Dupa confirmare, Agentia va trimite profilul persoanelor selectate si in functie de raspunsul dvs stabilim impreuna intalnirea.

Agentia are rolul de a intermedia intalnirea dintre Client si Candidatele alese pentru interviu.

Intalnirea cu candidatele are loc de regula la sediul Agentiei.

Pentru vizionarea persoanelor selectate se percepe o taxa de interviu de 200 lei. La solicitarea Clientului un reprezentant al Agentiei se poate deplasa cu candidata selectata in orice alta locatie din Bucuresti, pentru o taxa de 250 lei.

In cazul in care interviurile se stabilesc online video ,taxa este de 200 lei

In zilele de sambata/ duminica, taxa de interviu este de 250 lei la sediul nostru.

In momentul in care dvs alegeti o candidata dintre cele prezentate de noi, se incheie un contract de prestari servicii cu Agentia.

Pentru recrutare BONA sau MENAJERA cu program extern se percepe un comision de 2800 lei,cu o perioada de garantie (proba) de 1 luna.

Pentru programul intern se percepe un comision de 3800 lei cu o perioada de garantie ( proba) de 1 luna.

Pentru programul part-time, bona sau menajera, comisionul este de 2500lei.

Pentru intermediere personal INGRIJIRE VARSTNICI se percepe un comision de 2000 lei, pentru program extern.
Pentru programul intern comisionul este de 2500 lei.

Pentru solicitarea de ingrijitoare varstnici cu program part-time, comisionul este de 1800lei.

Contractul vine cu o perioada de proba (garantie) 1 luna, timp in care se poate solicita inlocuirea, daca persoana aleasa nu corespunde criteriilor agreate de comun acord la momentul semnarii contractului.

Exista si posibilitatea unei garantii de 3 luni.In acest caz comisionul este echivalentul unui salariu .

Plata comisionului se face la primirea facturii. Ulterior candidatul selectat poate incepe activitatea.

Comisionul acopera tot procesul de intermediere care presupune: analiza cerintei dvs; gasirea celor mai potrivite persoane; spatiu si suport pentru interviu; organizarea intalnirii dintre candidat si familie; consilierea cu privire la cea mai buna alegere; consultanta pe toata perioada garantiei oferite de Agentie pentru integrarea si sustinerea relatiei de colaborare, in interesul ambelor parti.

SELECT FAMILY va poate selecta si recomanda persoana potrivita pentru ingrijirea copilului dvs, pentru menajul/curatenia locuintei dvs sau ajutor pentru cei in varsta din familia dvs.

Avem disponibilitatea si intelegerea pentru a personaliza conditiile de colaborare in functie de nevoile dvs!

Pentru cererile speciale de recrutare, comisionul este stabilit în funcție de complexitatea cerintelor , nivelul de responsabilitate implicat și perioada de garanție oferită. Ne dorim să găsim mereu cea mai potrivită soluție pentru fiecare client, cu transparență și flexibilitate în fiecare etapă a colaborării.
Suntem aici pentru a vă sprijini ori de câte ori aveți nevoie, cu profesionalism și deschidere.

Va raspundem cerintelor dvs la telefoanele:

0735 277 484 / 0787 883 789  sau la: contact@selectfamily.ro